Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.
  • Toma.   Esu viena iš daugelio, kuri patiria (tiksliau patyrė) nugaros skausmus. Ilgą laiką šį skausmą aš tiesiog ignoruodavau, galvodama, kad čia laikina ir savaime preis....tačiau skausmas, žinoma, niekur nedingo, o tik stiprėjo. Žinojau, kad turiu susiimti, pradėti gyventi aktyviau, tačiau nuolat kovodavau suu savo tinginystę bei keistomis baimėmis. Ir tai tęsėsi tol, kol aš galiausiai supykau ant Savęs ir atėjau pas Andrejų. 
    Eidama pirmąjį kartą šiek tiek nerimavau, kokius žmones sutiksiu, kaip juosiuosi greta jų, ar visi bus stipresni, sveikesni, lieknesni už mane?, ar man pavyks?, ar man skaudės?....ir t.t. 
    Jau po pirmųjų užsiėmimų supratau, kad be reikalo nerimauju, nes po kiekvienos treniruotės darėsi vis geriau. Kiekvieną treniruotę mokausi judėti "naudingai", nesukeliant savo kūnui skausmo. Ir man sekasi! Malonu jausmas, kai kūnas tave "užneša" laiptais, o ne tu jį sunkiai velki iš paskos!. 
    Visi turi teisę gerai jaustis! 

 


 

  • Labai įdomi Simonos ataskaita. Noriu atskirai pasidalinti šiuo postu. Noriu kad Jūs, draugai, suprastumėt, jog treniruotės yra vienintelis veiksmingas būdas susigrąžinti savo sveikatą. 
    Neturiu ką daugiau pridurti prie Simonos žodžių.
    Simona.........
    Po kiekvieno užsiėmimo savijauta vis geresnė, dažnai užmirštu, kad su manimi buvo kažkas ne taip. Judesių amplitudė darosi vis didesnė, nebejaučiu jokio fizinio skausmo, tik kolkas likęs raumenų sąstingis sėdmens srityje. Nežinančiam, turbūt, būtų sunku patikėti, kad prieš 2 savaites sunkiai kėliausi iš lovos. Treniruočių metu pratimai yra visiškai neskausmingi, iš pirmos pažiūros paprasi ir nesudėtingi. Sunkiausia yra jausti savo kūną iš vidaus.
    Per savaitę pagaliau pavyko „pasikonsultuoti” su gerb. traumatologu, dirbančiu vienoje Klaipėdos ligoninių. Jo pasiūlymas man buvo vienintelis - nuolat dėvėti juosmens diržą...O į klausimą, kaip mažinti skausmą, papildė: „laukti pusę metų, o jei nepraeis, kreiptis į ligoninę”. 
    Tik atsiradus problemai kitų konsultacijų metu buvo pasiūlymų apie nuskausminamuosius, kuo didesnį poilsį, operaciją. Klausiant, ar galiu daryti mankštą, atsakymas buvo neigiamas. Man po dviejų savaičių peršasi išvada, jog turint stuburo problemų pirmiausia, ką kiekvienas turėtų daryti, tai yra pradėti funkcines tikslingai į jo problemas orientuotas treniruotes pas tai išmanantį specialistą. O ne laukti 2 mėnesius „eilėje” ir dar 4 nešiojant diržą ir laukiant kol praeis 

 


 

  • Vytaute 28 m. Nuo mūsų fizinės ir dvasinės savijautos priklauso visa gyvenimo kokybė. Dažnai žmonės skundžiasi turimu gyvenimu, bet nedrįsta paklausti savęs "ką padariau, kad gyvenčiau kitaip?" 
    Mūsų įpročiai formuoja mūsų likimą, o įpročiai, dėja, nesusiformuoja per vieną dieną. Neįmanoma pagerinti gyvenimo su skausmu ir prasta fizine savijauta, bet dar svarbiau, judėjimo meno išmokti teisingai. 
    Aš negaliu atsidžiaugti, kad man Visata atsiuntė tokį puikų Trenerį, kuris grąžino judėjimo džiaugsmą, suformavo teisingus įpročius, kurie man padeda tobulėti visapusiškai!
    Būkime gražūs ir sveiki.

    P.s. Rytais mes sveikiname bundančią dieną miške, be pasiteisinimų, kad neturime laiko;)

 


 

  • Ana 33 m. Dėl rimtų nugaros problemų, kurios prasidėjo dar vaikysteje (po dviejų tarpslankstelinio disko išvaržos operacijų) man teko lankytis pas daugelį gydytojų. Mano būklė buvo tokia, jog negalėjau ilgai išbūti vertikalioje padėtyje, skausmas plito į kojas, tirpo raumenys, vaikščioti buvo skausminga. Medikų išrašomi vaistai nepadėjo; Išbandžiau fizioterapiją, kineziterapiją, vertikalias vonias, manualinę terapiją, akupunktūrą, jogą. Niekas nepadėjo... Nepadėjo tol, kol nepradėjau reguliariai atlikti specialius pratimus su trenerio Andrejaus priežiūra ir pagalba. Nuo to laiko, kai pradėjau lankyti treniruotes, mano gyvenimo kokybė pasikeitė kardinaliai – vaikščioti tapo kur kas lengviau, kūnas sustiprėjo, stuburo problemos smarkiai aprimo. Daug vaikštau pėsčiomis, kas suteikia džiaugsmą ir laisvę. Treneruotės padėjo geriau pažinti ir pajusti save, labiau rūpintis savimi ir skirti daugiau laiko sau. Ir nors iki visiško pasveikimo dar toli, tačiau tikiu, kad sunkiai dirbant ir naudojant atitinkamus metodus, įmanomas visiškas pasveikimas. Noriu padėkoti Andrejui už šiltą bendravimą, profesionalią priežiūrą treneruočių metu, motyvaciją, padrąsinimą ir nuoširdų rūpinimąsi.

 


 

  • Rimas.  Man 53 metai. Pries 12 metu,budamas 41 turejau tarpslankstelinio disko isvarza, tai buvo nustatyta mediku, padarius magnetini rezonanca.
    Apie 4 menesius kenciau didelius skausmus, desineje kojoje, kartais tekdavo eiti keturiomis. Uzspaustas nervas nedave ramybes nei diena nei nakti.
    Isbandziau viska pradedant vaistais, gydomaisiais masazais ,akupunktura, masazais-lauzymais pas kinezaterapiauta, vertikalias tempimo proceduras vandenyje bet niekas pagijimo efekto nedave. Po kai kuriu proceduru budavo laikinas pagerejimas.
    Faktiskai buvau pasiruoses daryti isvarzos operacija, nors is informaciniu saltiniu zinojau kad tai nevisiems ir visada padeda.
    Likimas dave sutikti Andreju. Nebuvo nei maziausio noro atsisakyti patarimo apsilankyti sporto saleje ir atlikti kompleksa pratimu. Valios isbandyti dar viena metoda kazkaip suradau.
    Man kaip visa gyvenima prijaucianciam sporta, dideliu sunkumu nesudare jau kita diena atsidurti sporto saleje ir atlikti eile pratimu.
    Po 4-5 treniruotes skausmas apmazejo, dedant koja atsirado stabilumas. Svarbiausia supratau kad negalima nutraukti situ pratimu, kad reikia dirbti su savim iki 100% isgijimo. Mazdaug po menesio nebejauciau visiskai skausmo.
    Siuo metu jauciuosi gerai, kadangi visas mano gyvenimas susijes su sportu, tai ir dabar karta per du menesius atlieku siuos pratimus padejusius pabegti nuo operacijos.

 


 

  •  Lidija.  Esu 26 metų jauna mama. Gimus mūsų stebuklui kiekviena diena buvo sugadinta nepakenčiamais nugaros skausmais. Baigėsi tuo, kad negalėjau ištraukti vaiko iš lovytės. Nutariau imtis veiksmų. Dėl žindymo negalėjau gerti vaistų. Prisiminiau, kad lankydami užsiemimus su šunimis, girdėjome, kad mūsų treneris padeda žmonėms sugražinti normalų gyvenimą. Paskambinau, susitarėme. Andrejus papasakojo apie metodiką, kuri sugundė savo neįprastumu. Nutarėme pabandyti. Jau po pirmos treniruotes skausmai po truputi aprimo. Kuo toliau tuo gėriau. Ciklo pabaigoje pasijaučiau laimingu žmogumi! Galėjau nešioti savo stebuklą ir nebijoti, kad susuks nugarą! Pati metodiką paliko šaunu įspūdį! Iki šiol sportuoju namuose. Labai rekomenduoju Andrejų! Tai ne tik geras treneris, kuris tikrai gilinasi į problemą, ir kiekvienam pritaiko savo pratimus, tai dar psichologas, jaučiantis žmogaus problemas iš vidaus! Širdingas ačiū už sugrąžintą gyvenimą be skausmo!

 


 

  •  Darius, 38 metai. Nuo pat paauglystės turėjau problemų su nugara, sėdimas darbas ir mažas fizinis aktyvumas tas bėdas dar paaštrino. Paskutinius dvejus metus pradėjau aktyviai sportuoti, bet nugaros skausmas ties pusiauju vis stiprėjo, perėjo į koja. Būdavo dienų kai sunkiai galėdavau lipti laiptais ir vienintelė patogi pozicija buvo – gulėjimas ant nugaros. Medicininis gydymas nežavėjo todėl ieškojau alternatyvių metodu. Panašių problemų atsikratęs žmogus papasakojo apie Andreju, be jokių svarstymu pasiryžau išbandyti jo metodą. Tai, kad Andrejaus metodika paremta pratimais treniruoklių salėje buvo ypač patrauklu. Po kiekvieno užsiėmimo jausdavau kaip keičiasi savijauta, žinoma daug prisidėjo ir Andrejaus motyvacija bei suteiktos žinios. Po poros savaičių pokyčiai buvo akivaizdus, skausmo kojoje nebeliko, galėjau laisvai užsirišti batus, kas iki tol buvo iššūkis. Baigęs treniruočių kursą, nesustojau, atlieku pratimus toliau, nelabai įsivaizduoju kaip toliau būtų galima gyventi be to. Andrejus ne tik geras treneris, bet ir puikus motyvatorius!

 


 

  • Katerina. Labai rekomenduoju! Man 42 metai, prieš pradėdama sportuoti su Andrėjumi, turėjau tris stuburo išvaržas, nuolat skaudėjo nugarą, viena koja šlubavau. Po 12 užsiėmimų, nebejutau nugaros skausmų, nebešlubuoju. Nuoširdus ačiū Andrėjui už pasitikėjimą savimi ir grupę pratimų, kurie leido vėl pasijusti pilnaverčiu žmogumi.

 


 

  •  Viktoras.  Огромное человеческое СПАСИБО !!!!  Благодаря этому человеку, встал на ноги за 2-ва выходных дня, отказался от операции, которая была проплачена  и назначена на понедельник, в больнице же очередь, а боли были не детские, перемещался по квартире чуть быстрее черепахи, с кровати вставал минут 10 - боли адские, уколы в жопу уже не помогали, одним словом Андрей мне помог и вернул к жизни !!!

 


 

  •  Galina, 37 metai. Dirbu sedimą darbą arba 2/3 dienos praleidžiu už vairo. Po 2 neštumo nugara iš vis pasidarė silpna, prasidėjo nugaros skausmai, ypač viršutinio „trikampio“ – pečiai ir iki juosmens. Galvojau kad nuo sedimo gyvenimo būdo prasidėjo osteochondozė, dariausi įvairių masažų, bet pagerėjimo nebuvo. Sužinojau kad Andrėjus padeda įveikti nugaros skausmus, nutariau pabandyti, taip pat sugunde ir nestandartiniai pratymai. Greitai bus metai kaip baigiau kursą, šiai dienai ir nelabai prisimenu kokius skausmus turėjau. Po kurso Andrėjus patarė labai paprastus pratymus, kurios galima daryti namų sąlygomis, tai dabar darausi nedidelę mankštą, ne dažnai kaip reiketu , bet 3 kartus per savaite gal išeina, ir tai jau namų sąlygomis. Andrėjaus dėka, suvokiau, kad tokiems pratymams net užimtoje kasdenibėje tikrai gali atrasti laiko. Andrejus yra puikus žmogus, geras motyvatorius, palaiko tave bet kokioje situacijoje, ir tikrai nėra baisu ar atšliaužei pas jį į salę , ar esi storas , leknas, sportiškas ar pirma kartą atejai į salę, jis tikrai tave padrąsins, kad tu sugebesi padaryti šituos pratymus! Žmogus pilnas gerų emocijų, pakrauna tave 100%, gal netgi tai jo energija mus gydo ?  Visada gauni kruvą patarimų, paaiškinimų , palaikimo . Žmogus kuris pilnai ir be gailesčio dalijasi savo žiniomis, ir viskas dėl vieno tikslo, kad padėti TAU . Iki šios dienos vien geri, šilti prisiminimai, padėka JAM už pataisyta nugara ir „smegenys“ dėl sveiko gyvenimo būdo .